Tájékoztatás vészhelyzet idején történő ügyintézésről

TISZTELT LAKOSSÁG!

Mint Önök előtt is ismert a Magyarország Kormánya 40/2020 (III.11.) kormányrendeletével Magyarország egész területére vészhelyzetet hirdetet ki. Ez az intézkedés a Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatalra, a járási hivatalokra és az önkormányzatokra is megelőző intézkedések megtételét teszi szükségessé.

Kérjük Önöket, hogy a Kormányhivatalt, a Járási Hivatalt és az Önkormányzati Hivatalt is csak abban az esetben keressék fel személyesen, amennyiben a személyes megjelenés elengedhetetlen, ügyük elektronikusan vagy telefonon nem intézhető és halasztást nem tűr.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Önkormányzati Hivatal a vészhelyzet ideje alatt csak hétfő szerda, péntek 8-10 óráig tart nyitva, a halasztást nem tűrő vagy személyes megjelenést igénylő ügyeiket ebben az időben tudják intézni.

A nyitvatartási időn kívül a Hivatal zárva tart a kollégák munkájukat főleg távmunkában (home office) látják. el, ezért kérjük, hogy ügyeiket e-mailben vagy ügyfélkapun keresztül vagy az alábbi telefonszámokon keresztül intézzék:

Elérhetőségeink:

 

Tóth Zoltán polgármester: 06 30 954 1471, polgarmester@bajot.hu
Dr Tarnóczy Tünde jegyző: 06 30 448 7845, jegyzo@bajot.hu
Üveges Ferencné igazgatás: 06 30 501 2716, hivatal@nagysap.hu kereskedelmi ügyek (működési- telephelyengedélyezés)
Darabos Attiláné: 06 30 723 3948, szocialis@nagysap.hu szociális ügyek,
Horváth Attiláné 06 30 466 1738 horvathne@bajot.hu anyakönyvezés, hagyaték, lakcímnyilvántartás, földkifüggesztések, szociális ügyek
Valek Anett: 06 30 329 5318,  ado@nagysap.hu adóügyek
Fekete Jánosné: 06 30 449 4134 feketene@bajot..hu munkaügy, térítési díjak
Polgármesteri Hivatal: 06 33 449-265, fax: 06 33 449-265

Tájékoztatjuk továbbá a Tisztelt Lakosságot, hogy a vészhelyzet ideje alatt a művelődési házban minden rendezvény szünetel!!

A Járási Hivatal tájékoztatja Önöket, hogy a fenti jogszabály hatálybalépésétől a magyar állampolgárok, Magyarország területén hatályos, lejáró hivatalos okmányai a vészhelyzet megszűnését követő 15 napig érvényesek, így a lejáró okmányok meghosszabbítása nem szükséges.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a járási ügysegéd, az Önkormányzati Hivatalnál átvett kérelmeket ügyintézésre elviszi, de személyes ügyfélfogadást nem tart.

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a www.koronavirus.gov.hu weboldalon folyamatosan frissülő információkat találnak a koronavírus járvánnyal kapcsolatban.

 

Kérjük türelmüket és segítő együttműködésüket

 

 

 

Tóth Zoltán sk.                                                                          Dr Tarnóczy Tünde sk.

polgármester                                                                                        jegyző

Posted in Hírek, Koronavírus, Tájékoztatás.